Friday, September 17, 2010

LOVE ME OR HATE ME..

Sebenarnya nak tackle sesorg bkn la susah sangat. Cuma kita yg selalunya rasa x yakin. Apa pon jangan give up sebelum ngorat habis habisan. Bro dulu pon dulu pernah jadi lidah kelu dan jantung duk dak, bila bercakap dgn awek yg diminati..sebb tuh bro manyak terlepas awek cun hehe..

Dari kajian bro, perkara asas nak dapat cinta sesorg walau kita x hensem or cantik ialah:-

1.Ayat mesti power!!
2.Yakin boleh
3.Jangan give up
4.Wat selamber
5.Jangan gugup
6.Cari topik
7.Wat kelakar sikit
8.Cuba gesel gesel hehe
9.Tayang keter besar, umah, wang!!hehe

Dan kalau x berjaya gak, korang leh amalkan doa mustajab nie...Ini doa yg bro amalkan sambil berbisik ditelinga awek yg bakal jadi awek2 bro;

-"aku ada duit, aku kaya, aku jutawan, aku dato', aku kerabat diraja, pakcik kayo"-

Pasti lepas awek tuh dengar, diorg rebah dan ikut korang balik hehe..

p.s; Penulis sendiri tak pernah try tips2 yg ditulis hehehe..sape2 yg try leh g tau aku k

0 comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Sepanjang Zaman