Friday, September 17, 2010

10 CARA NAK LUPAKAN BEKAS KEKASIH???

1.Anda tulislah 10 pucuk surat dan anda poskan kat diri anda sendiri, pastu balaslah balik kesemua surat-surat tersebut... Lakukan setiap hari, 3 kali sehari...

2.Jauhkan diri anda daripada filem-filem Hindustan dan juga drama-drama swasta yang tangkap raung

3.Join ruangan berkenalan di dalam majalah-majalah atau buat sesi berkenalan tepi-tepi jalan... . Bukak lah warong khas untuk sesi interview tuh... Alaaa... bunga bukan sekuntum, kumbang lak berlambak lagi..

4.Buat perusahaan menternak itik... Nanti bila itik dah bertambah, pasti akan lupa kat pasangan anda tu, sebab terlalu sibuk menjaga itik-itik gembo... .

5.Sibukkan diri dengan bekerja... Bantai overtime bebanyak... Bila duit dah berjuta nanti, cari ajer yang lain, kawin terus, senang hidup tak payah susah-susah nak sakitkan kepala...

6.pi ngadap cermin yang sememangnya setia ngan anda... buat ler lawak giler yang tak masuk di akal, pastu gelak ler sendiri...

7.Ulang perbuatan nih sampai 3x... ikut tau... Uhh huuu Uhh huuu...

8.Kalo still teringat kat pasangan anda tuh, anda pi cari tangga, alaa cari je lah kat umah mana-mana atau pun bangunan berhampiran, buat-buatlah terjatuh dari tangga, sampai terus hilang ingatan, nescaya ler.. akan lupakan terus pasangan anda tuh... dengan diri sendiri pun anda tak akan ingat lagi..

9.Kalo ingatan anda masih ada, pi je rumah jiran sebelah, minjam tukul, pastu buat ler tak tau sambil ketuk pala sendiri sampailer ilang ingatan...

NOTE: A.kalo jiran anda tak bagi minjam tukul, curikk je, pastu lari ler..takkan dok buat sesi berkenalan ngan jiran anda lak..

B.Kalo susah sangat... hantuk je kepala tu kat dinding rumah, buat ler sampai rasa dah bosan dengan hantukan tuh...

10.Gantung gambar si dia kat dinding .. kutuk, karate, gusti, gigit, mamam, telan... buat lah apa-apa je asal hati rasa puas

Nota kaki* mende nie aku wat khas utk kawan aku yang lupakan kekasih dia..nama terpaksa di rahsiakan atas sbb2 yang tak dpt dielakkan..hehehe

10 comments:

  1. Aku dah pernah buat yAng nombOr 5 dan 9.B. Haha. xD

    ReplyDelete
  2. @rebarn yg no 5 tu aku caya ko pernah try buat..yg no 9 tu tak bape nk caya hahahahaha

    ReplyDelete
  3. betuL aku buat. Pastu aku terus pengsan satu minggu. Dah la duduk seorang. Haha.
    Bayangkan. SemaLam aku gi sekoLah, iaLah hari Rabu. Esoknya, hari SeLasa. Semua budak dan cikgu tanya kenapa aku ponteng seminggu. Rupa-rupanya, hahahahahahaha......

    ReplyDelete
  4. suke idea cri kwn2 di majalah....lg satu muzik gak leh tenangkn pikiran......

    ReplyDelete
  5. Sush sgt ble dh lpe die dtg blk,,sakit plak hati,,ble dh still die lyn kt,,kt pon dh syok die xamek endah lg psl kt,,

    ReplyDelete
  6. Sush sgt ble dh lpe die dtg blk,,sakit plak hati,,ble dh still die lyn kt,,kt pon dh syok die xamek endah lg psl kt,,

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Sepanjang Zaman