Thursday, July 11, 2013

Mari Merancang Kejutan Untuk Si Dia ! :)

Hye Babes :)

Siapa dikalangan anda yang suka pada kejutan, sila angkat tangan? Wah..nampaknya Kak Bedah, Kak Peah dan Makcik Piah dibelakang rumah turut angkat tangan. Eh. Si Tompok kucing Pak Long Seman pun angkat tangan juga? Memang hebat. Semua suka pada kejutan ya. Termasuklah saya dan anda kan :) *semua watak diatas hanya rekaan semata-mata dan tiada kena mengena antara yang hidup atau yang meninggal dunia. Sila abaikan ye. Terima kasih* :)

Kali ini saya ingin berkongsi saat saya merancang kejutan buat seseorang pada hari ulangtahunnya. *tak habis-habis catatan untuk meraikan cinta ye?* Jika anda ingin merancang sebarang kejutan, mungkin catatan ini akan mendatangkan idea buat anda *tingggg...haa..nampak tu ada mentol idea muncul diatas kepala anda..hehehe :)* Tak salah anda mencuba asalkan si dia tersenyum riang :D

Tidak susah. Sangat mudah dan romantik. Anda hanya perlu ada laptop dan jari sahaja. Opsss..wang pun perlu juga. Jangan lupa. Semua barang dalam dunia ini mesti guna wang. Masuk tandas pun kena guna wang juga. Semua guna wang kecuali masuk ke masjid :)

Hanya dengan satu klik sahaja, anda akan dapat merancang kejutan yang bermakna untuk si dia. Tidak kisahlah samada keraian apa yang ingin anda raikan. Ulangtahun. Hari Kekasih. Permohonan Maaf atau anda ingin pamerkan rasa simpati. Semua perasaan anda dapat digambarkan hanya dengan pembelian secara online ini.

Jom kita lihat apa yang dapat saya rancang kejutan untuk ulangtahun si dia dengan bajet yang begitu ciput giler. Perkataan bergaris itu amat penting kerana jika kita bajet melebihi dari apa yang kita rancangkan, tidak mustahil diulang suara sekali lagi ya *tidak mustahil* anda akan berjalan kaki pergi ke kuliah atau ke pejabat selepas berbelanja melebihi dari yang anda mampu.


Nampak yummy kan?


Hasilnya : Wah..si dia tersenyum panjang sepanjang hari :)

0 comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Sepanjang Zaman