Tuesday, September 13, 2011

Jenis Wanita Yang Mudah Ditipu

Wanita oh wanita. Macam2 jenis wanita yang kita leh jumpa kat dunia ni. Macam2 perangai dan sifat. Ada yang baik, ada yang tak baik, ada yang belum dara, ada yang dah tak ada dara ditebuk tupai, ada yang pakai tudung, ada yang free hair, ada yang hatinya lembut bak kapas, ada yang hatinya keras cam batu dan sebagainya. So jenis mana yang mudah ditipu? Jawapannya adalah semua jenis. Semua jenis wanita mudah untuk ditipu.

So mari kita selami jenis2 wanita yang mudah ditipu. Kalau korang nak tambah2 lagi ke, dipersilakan k. Mungkin di sini aku statekan hanya sebahagiannya sahaja.

1) Wanita yang mudah percayakan laki.
Yang ni aku rasa yang paling banyak terkena. 'I terlalu sayangkan U tau. I sanggup berkorban apa saje untuk U. Maruah I, duit I dan semuanya I serahkan kat U. U jangan tinggalkan I tau'. Dah sayang katakan, semua sanggup bagi. Bukan aku tak nak korang percayakan laki, tapi jangan terlalu percayakan 100%. Kalau tak, siap sedia la untuk jadi merana satu ari nanti.

2) Wanita yang terdesak nak kahwin.
'Alamak, umur aku dah lebih 30 tahun ni. Kenapa la aku ni tak jumpa2 lagi jodoh aku ni. Kalau ada je orang nak kat aku, aku bedal terus, sebab tak nak digelar andartu nanti'. Sifat gelojoh ni la yang selalu memerangkap kaum wanita. Main rembat je sape2 pun. Last2, hancus.

3) Wanita yang suka bersosial
Gi kelab, gi disko, teguk arak, telan pil, mabuk sana khayal sini, last2 esok tengok video klik bogel tersebar kat internet. Time tengah syok dan mabuk, bukan sedar pe2 pun. Main layan je sume. Last2, nyesal tak sudah.

4) Wanita yang tak mementingkan ilmu.

Aku tak cakap wanita yang ada degree ke, master ke, PHD ke, mesti akan terlepas dari kena tipu ni. Aku rasa makin tinggi ilmu tu, makin senang nak kena tipu. Itu bagi aku la. Ntah nape. So apa yang penting sekarang, ilmu agama kena kuat dan kesedaran dalam diri itu sendiri. Kena kuat dari segi pendirian hidup.

5) Pentingkan faktor fizikal.
'Wah, mamat tu hensem gila vavi la. Kalau aku dapat mamat tu, alangkah bahagianya aku. Oh mamat, aku sudah jatuh dari katil keranamu'. Makin hensem laki tu, makin la korang kena kuatkan sistem 'pertahanan' diri tu. Ada ke bapak2 ayam yang tak hensem? Kalau ramai wanita yang dah kena tipu dengan laki yang tak hensem, apatah lagi laki yang hensem. Jaga2.

6) Jenis yang sabar tak bertempat.
Jenis ni boleh diibaratkan sebagai 'makan hati berulam jantung' atau mungkin dah sampai tahap 'makan tangan berulam kaki' kot, hoho. Dah tau diri tu terseksa disebabkan perangai atau sifat laki yang bengong lagi bangang tu, tapi duk terhengeh2 lagi kat jantan keparat tu. Duk layan2 lagi jantan tu. Alasannya sebab 'I kesianlah tengok dia, tak sanggup tengok dia ada problem'. Hotak ko. Kalau dia ada problem, baru nak cari ko. Bila dah tak ada problem, dengan ko pun dia campak sekali jauh2.

p/s: adakah ni faktor gejala lesbian makin menjadi2 sekarang?

Sumber:http://fadzlibakri.multiply.com/journal/item/191

1 comment:

  1. jangan kata pompuan mudah ditipu. Pompuan pandai menipu.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Sepanjang Zaman